Ahad, 26 Disember 2010

Roda hidup berputar lagi(permulaan dari permulaan yang lalu)


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.
Saya sebenarnya "dipaksa" oleh seorang teman untuk memulakan blog ini setelah ditinggalkan buat sekian lama . Rupanya beliau banyak memerhati saya dari jerung berbeza.Kekadang mengkritik dengan kritikan yang agak tajam macam 'kaca'.katanya setiap perjalanan roda hidup mesti dirakam. Saya tidak pasti apa "ilmu" yang dipakai teman baru saya ini yang berjaya "mempengaruhi" saya untuk bersetuju "mencatat apa sahaja tentang kehidupan ini". Katanya, banyak juga tulisan-tulisan saya yang sinis kekedang nampak seperti lebih antagonis( ye ke ni) boleh memeuhi setiap ruag kosong yang ada.Janji boleh dilafazkan. Jaminan boleh diberi. Tapi untuk memastikan blog ini sentiasa ceria dengan tulisan-tulisan baru tentang segi-segi kehidupan yang menyimpan begitu banyak misteri ini, ia tentulah merupakan tugas sukar, apa lagi untuk mengelak tema yang dipilih sentiaa baru dan sedap dibaca.

Sekadar termampu saya cuba untuk berkongsi rasa dengan anda sekalian. Biar kita sama-sama "nikmati" kehidupan yang sementara ini, dengan menyingkap pelbagai lapisan misteri di dalamnya. Terima kasih.

Tiada ulasan: